Obetisitas tot op zekere hoogte.

Toegevoegd na 37 seconden:
Bedoel ik mee dat als de obesitas komt door overconsumptie

Toegevoegd na 38 minuten:
Ik lees trouwens dat diabetes en hart- en vaatziekten ook als welvaartsziekten wordt beschouwd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hyperventilatie, dus chronische spanningen.
Hier heb ik (helaas) veel ervaring mee dus daarom weet ik deze, meer kan ik er niet opnoemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Diabetes( vooral type 2 ) is er één van, hoewel ook erfelijk .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meeste vormen van kanker die pas na de middelbare leeftijd zichtbaar worden. Vroeger haalden men de middelbare leeftijd niet, dus als men al kanker had, dan wist men het niet.